יום שני, 12 באפריל 2010

עולם של פיות

מרבית הילדים נוטים לחשוב שפיה היא עלמת חן יפת תואר זעירה בגודל מיניאטורי, בעל כנפיים עדינות ושרביט פלאים שמפזר אבקה נוצצת קסומה שגורמת למשאלות להתגשם. האמת, פיה היא יצור בדיוני מהמיתולוגיה האירופית. מוצאן של הפיות הוא בפולקלור ובסיפורי עם עתיקים. המונח "פיות" הינו מונח הגדרתי רחב המאגד בתוכו מקבץ עצום ומגוון של מיני גזעים קסומים שונים החל מטרולים,זומבים, פיקסים, חדי קרן, נימפות, אֶלפים ועוד שלל יצורים קסומים...
לא משנה מה מקורן ואם הן אכן קיימות, בנות מאד אוהבות אותן. מציירות פיות, מתחפשות בפורים לפיות, קונות (מבקשות מאמא לקנות) קלמר/ תיק/מחברות מתויגות בפיות, אוספות פיות חרס לנוי ורוצות שגם להן תהיה אבקת פיות! (כבר הבנתן שהבת שלי אוהבת פיות?)
בעקבות ביקור החברה מגרמניה (מהפוסט הקודם) שגם היא אוהבת פיות, התיישבתי עם הבנות היום להכין להן מתלה לצנצנת אבקת הפיות (זה ברור לכולם שזו צנצנת קטנטנה עם נצנצים?). אין הרבה עבודה והסברים רק להסתכל על התמונות וללכת להכין לבנות!

HAVE A FAIRY NICE DAY

3 תגובות:

  1. איזה רעיון מדליק- לטייל בחוץ ולהסתכל על העולם במבט של: "אני, מה 'כפת לי? יש לי אבקת פיות ומה שלא ניראה לי- קצת אבקה והכל יהיה בסדר"
    מגניב.

    השבמחק
  2. איזה צמידים חמודים, גם ברעיון וגם בביצוע

    השבמחק
  3. איזה רעיון מדליק!
    כל הכבוד על היוזמה...

    השבמחק